16 Haziran 2016 Perşembe

KİTAP TAVSİYESİ

Yaz tatili başladı!!! İnanılmaz mutluyum. Yaz tatili için bir sürü planım var, bol bol gezeceğim. Tabi yolculuk yaparken en yakın dostum olarak da birkaç iyi kitap seçtim. Mucize, Kraliçeyi kurtarmak, Haritada Kaybolmak, Red Kit Toplu Albümler 12 ve Bizim Okul Bi'Acayip!

Bu kitaplardan Bizim Okul Bi'Acayip-Ah Şu Büyükler'i hemen okuyup bitirdim. Çok şamata bir kitap... Adından da anlaşılacağı üzere okul hayatını karikatürize ederek akatarıyor. Bu kitabın serisi var, ben 4 den başlamış oldum, diğer kitaplarını da alıp okuyacağım... Siz de çocuğunuz için güzel bir karne hediyesi arıyorsanız, hiç düşünmeden alın derim.



Gelelim favori kitabım RED KİT serisine... Bu serinin ilk 11 kitabını daha piyasaya çıkar çıkmaz alıp okumuştum sonra uzunca bir ara oldu sanırım 1,5 sene kadar sonra 12. kitap çıktı. Çıktığını duyar duymaz da aldım. Yine güzel bir karne hediyesi olabilecek bu kitap serisini hem kendiniz hem de çocuğunuz için alabilirsiniz.


Diğer kitaplar hakkındaki düşüncelerimi de, bu kitapları okuyunca Sizlerle paylaşacağım.

Güzel bir yaz tatili diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder