18 Haziran 2016 Cumartesi

KİTAP ÖNERİSİ-SUNSET PARK

Yazar Paul Auster ile geçen yaz, "Yanılsımalar" kitabı sayesinde tanışmıştım. Kitap çok sıradan bir adamın hayatını çok sıradışı bir şekilde aktarıyordu, inanılmaz sevmiştim. Yazarın başka kitaplarını da okumak istemiştim ancak okullar açılmıştı ve ders kitaplarına gömülmüştüm :(  Nihayet yaz tatili yeniden geldi, kendime bir sürü kitap aldım ve Paul Auster'ın kitaplarına da listede yer verdim. 


Yazarın son romanı "Sunset Park" 273 sayfalık çok da uzun olmayan bir kitap. Kitabın kahramanı "Miles" hayata çok parlak koşullarda başlamış ancak yaşadığı bir kaza neticesinde herşeye sıfırdan başlamayı göze almış biri. 

Sıfırdan başlamanın içine para pulu bir kenara bırakmanın dışında ailesini terk etmek de yer alıyor. Zorlu bir yol seçen kahramanımızın hayatı kitabın ilerleyen safhalarında daha da zorlaşacak tabi ki. 

Kitap güzel ancak "Yanılsamalar" kitabındaki akıcı anlatımı yakalayamadığını düşünüyorum. Belki çeviriyle de alakalıdır, çünkü orjinaline de şöyle bir gözatmış ve anlatımı beğenmiştim. Yine de tatilde okunacak ve güzel vakit geçirtecek bir kitap, bu yüzden tavsiye ediyorum. İyi okumalar, mutlu günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder