29 Şubat 2016 Pazartesi

FİLM ÖNERİSİ-TUZAK/SWITCH (2011 YAPIMI)

Okul-kurs arasında çok fazla boş vaktim olmuyor. Ancak, her nasılsa bu cumartesi 3-4 saatim boş kaldı hemen güzel bir film arayışına girdim. İnternette gezinirken farkettim ki yakın zamanda vizyona giren filmlerden seyretmediğim kalmamış (tabi yaşıma hitab eden) Ben de epey bir geriye döndüm, 2011 yılında vizyona girmiş switch isimli filmi buldum. Konusu bir hayli değişikti, senaryo Jean-Christophe Grange tarafından kaleme alınmış, kitapları kadar güçlü değildi ancak filmde sürprizli son sevenler için ideal bir film. Hoşça vakit geçirmek isteyenlere öneririm, yanında buz gibi kola ve ev yapımı patlamış mısırla tabi :)

IMDB Puanı: 6.1/10

Tür: Suç, Aksiyon

Yönetmen: Frédéric Schoendoerffer
Senaryo: Jean-Christophe Grangé
Oyuncular: Karine Vanasse,
Eric Cantona, Mehdi Nebbou
Müzik: Bruno Coulais
Süre: 1 saat 44dk




Filmin konusu;

Montreal'de geçen bu filmde, Claire Manas, işsiz moda tasarımcısı Sophie Malaterre'yi çalışmalarını patronuna göstermesi için çalıştığı yere çağırır. Sophie şirkete vardığında, Clare özür diler ve patronunun tatile çıktığını, iki ay sonra döneceğini söyler. Clare, Sophie'yi yemeğe davet eder ve ona switch.com isimli web sitesinden bahseder. Bu site, yabancıların evlerini tatil amacıyla değiş tokuş etmelerine yarayan bir sitedir.

Sophie Paris'te Eyfel Kulesi'nin yakınlarında bulunan ve Bénédicte Serteaux’ya ait olan bir daire bulur. Sophie ve Bénédicte evlerini değiş tokuş eder. Sophie Cumartesi sabahı Paris'e iner ve bisikletle turistik bölgeyi gezerek harika bir gün geçirir. Ancak, ertesi sabah beklenmedik bir şey olur ve evi basan polisler o sırada banyo yapmakta olan Sophie'yi tutuklar.

Sophie'nin Bénédicte olduğuna inanan Detektif Damien Forgeat onu sorgular. Bu sorgulama sonrasında Sophie odasında başı kesilmiş bir cesedin bulunduğunu öğrenir. Kendisine ait bütün bilgilerin silindiğini fark eden Sophie bir türlü gerçeği kanıtlayamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder