4 Temmuz 2016 Pazartesi

FİLM TAVSİYESİ-KABUSTAN GELEN

Artık seyredecek pek kaliteli film kalmamış derken, vizyondan yeni çıkmış "Before I Wake" filmine rastladım. Oyuncular arasında "The Room" filminden tanıdığım ve performansına hayran olduğum küçük dostumuz Jacob Tremblay'i görünce tereddütsüz açıp izlemeye başladım.

Bu filmin konusu da doğaüstü güçleri olan bir çocuk üzerine kurulmuş. Ancak bir önceki film "Midnight Special"ın aksine senaryo üstünde epey kafa yorulmuş. Filmin ilk yarımsaati durağan ve sıkıcı gelebilir aldanmayın, ondan sonraki 1 saat yerinizden kımıldayamıyorsunuz.  Gerilimin dozu çok iyi ayarlanmış, gereksiz ve abartılı sahnelerden kaçınılmış. Özellikle çocuk oyuncumuz performansı ile yine seyirciyi kendine kaptırıp sanki o kişi olduğuna inandırıyor. Ancak çocuğunu kaybetmiş anne-baba rolündeki Kate Bosworth ve Thomas Jane, Jacob'un oyunculuğu yanında sönük kalıyorlar. Neyse ki Kate filmin sonuna doğru iyice açılıp üstüne düşeni yapmayı başarıyor.

Filmin konusuna gelince küçükken annesini kaybeden ve sosyal hizmetler tarafından korumaya alınan Cody'nin rüyaları gerçek olmaktadır. Rüyaları gibi kabusları da gerçekleşmekte ve birlikte yaşadığı insanlara zarar vermektedir. 

Rüyaların işlendiği filmler oldum olası beni cezbetmiştir. Eğer bu filmi severseniz eski bir film olan başrolünde Jennifer Lopez'in rol aldığı "Hücre-The Cell" filmini de izlemenizi tavsiye ederim.

Filmin yönetmeni Mike Flanagan'ın diğer çalışmalarına da şöyle bir göz attım. Abimizin dört çalışması olmuş bunların hepsi de korku temalı filmler. Diğer filmlerini izleyip izlememeye henüz karar veremedim, fragmanlarına göz attıktan sonra görüşlerimi Sizlerle paylaşırım.

İyi seyirler ve mutlu bir bayram tatili dilerim.


Vizyon tarihi; 5 Ağustos 2016 (1s 37dk)
Yönetmen; Mike Flanagan
Oyuncular; Kate Bosworth, Thomas Jane, Jacob Tremblay
Tür; Korku, Gerilim
Ülke; Abd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder