28 Mart 2016 Pazartesi

FİLM ÖNERİSİ-TRİANGLE/ ŞEYTAN ÜÇGENİ

Filmi seyretmeye başladığımda, çok sıradan bir konusu olduğunu düşündüm ve zamanımı boşa geçirecekmişim duygusuna kapıldım. Ancak kısa sürede yanıldığımı anladım. Son zamanlarda seyrettiğim en ilginç kurguya sahip senaryolardan biri ile karşı karşıyaydım. Filmi bir kez seyrettim ancak 2. kez seyredersem tadını daha iyi çıkaracağımı düşünüyorum. Kesinlikle seyredilmesi gereken filmlerden biri, tavsiye ediyorum.


Yönetmen: Christopher Smith
İMDB: 6.9
Oyuncular: Melissa George, Joshua McIvor, Michael Dorman
Tür: Korku

Ülke: Abd

Filmin konusu ;

Jess arabasıyla giderken bir martıya çarparak büyük bir trafik kazası geçirir ama bu önemsiz gibi görünen kazanın hayatının gidişatını değiştirdiğinin farkında değildir. Arkadaşlarıyla bir yat gezisine çıkar; içten içe yolunda gitmeyen bir şey olduğunu düşünmektedir, ama ne olduğunu bilemez. Yatları fırtınaya yakalanınca Jess’in içindeki huzursuzluk da artar. Neyse ki, o ve arkadaşları civardan geçen bir gemiye binmeyi başarırlar. Ancak, Jess bu terk edilmiş gemide daha önce de bulunduğuna inanmaktadır. Sırayla tüm arkadaşları öldürülmeye başlar. Ve bu vahşetin sorumlusu asla tahmin edemeyeceği bir kişidir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder