11 Haziran 2015 Perşembe

TUNA&AKVARYUM

Yarın büyük gün! Acısıyla, tatlısıyla bir eğitim yılını daha geride bıraktık. 3 ay keyfimize bakacağız:)

Aslında keyfime bakmaya bu haftadan başladım. Salı günü babamla bowlinge gittik. Bugün de küçük halamla Akvaryumdaydık. 3 sene önce de gitmiştim ama büyüdükçe daha farklı algılamaya başlıyor insan. İlk gittiğimde farkına varamadığım ayrıntıları yakaladım bu sefer. Denizin altı gerçekten büyüleyici, dalmak kadar zevkli bir deneyimdi...

240 tane resim çektim, hepsini birden yayınlayıp sıkıcı olmak istemiyorum, bu yüzden birkaç parça halinde vereceğim. 

Yaz tatilinde bir akvaryum ziyareti deneyimlemenizi tavsiye ederim, özellikle İstanbul dışından gelecek yerli turistler, tatil planınıza akvaryum ziyaretini eklemeyi unutmayın.

Ben sustum, resimler konuşsun:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder