28 Aralık 2015 Pazartesi

GEÇMİŞE YOLCULUK-ANTİKACILAR SOKAĞI

Bugün rahatsızdım, okula gidemedim, halamla doktora gittik. Doktordan dönerken Kadıköy'e uğradık. Kuşburnu, zencefil vb ne kadar bitki varsa aktardan topladık :) Kadıköy o kadar renkli ve kalabalıktı ki hemen eve dönmek istemedik, Rıhtımdan yukarı doğru uzadık. Kendimizi Antikacılar Sokağında bulduk. Eğer zaman makinesi icat olsa da geçmişe gidip gelebilsem diyenlerdenseniz, makine icat olana kadar, antikacıları dolaşmanızın da aynı hissiyatı vereceğini size söyleyebilirim.

Dükkanlarda koltuktan, mufak eşyalarına, tablodan, gramofona kadar çeşit çeşit eşyalar vardı. Henüz bu sokağa gitmeyenlere bir fikir vermesi için birkaçının resmini çektim.

Antikacılar Sokağında bir hayli güç kaybettim ancak hasta olduğum için dışarda yememe izin yoktu bu yüzden kraker ve su ile yetinmek zorunda kaldım :( Bu arada Red KİT Albümünün 10.su çıkmış, hemen alıp yolda bulduğum ilk bankta okumaya başladım. Hasta olmama rağmen çok güzel bir gün geçirdim. Herkese güneşli günler dilerim.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder