15 Şubat 2015 Pazar

İSTANBUL MODERN SANAT MÜZESİ

Merhaba arkadaşlar, haftasonu tatilinizi iyi geçirmişsinizdir umarım. Bende elimden geldiğince değerlendiriyorum. Cumartesi geleneksel olarak ingilizce kursuna giderim, kurstan gelince de ödevlerimi bitiririm. Pazar günleri ise hiç pazarlıksız FREE takılırım. Bazen sitede arkadaşlarla basket oynayıp, paten kayarız, ya da birimizin evinde toplanıp IPAD lerimizle oynarız, oyunlardaki PRO luğumuzla birbirimize gösteriş yaparız :) Bu pazar ise halamla İstanbul Modern Sanat Müzesine gitmeye karar verdik. O da şöyle gelişti, haftaiçi vitaminegitim.com da interaktif eğitimlerden kazandığım puanlarımla müzeye bedava giriş bileti kaptım. Onu değerlendirmek için düştük yollara. Önce Kadıköy metrosuna binip, Ayrılıkçeşme durağında indik, sonra Marmaray'a bindik, Sirkeci'de inip, tramvay'la Tophane'ye ulaştık. Bu şekilde trafiğe takılmadan kolayca gittik müzeye. Müzeninin girişini hiç beğenmedim. Yaya için yürüme yolu yok, arabaların otoparka giriş yaptığı yerden uzun bir yolu yürüyerek giriş yapıyorsunuz, yetkili abi ve ablalar, o yol çocuklar için hiç güvenli değil, bu görkemli müzeye şık ve güvenli bir yaya yolu yakışır, diyerek konuyu bağlıyorum.








Müzenin çok güzel bir bahçesi ve deniz manzarası var.





  

İçerisi ise ayrı bir olay. Hayallerinizin sınırlarını zorlayan eserlerle karşılaşıyorsunuz. İçerde Kids Lab etkinliği de mevcut çocuklarla kmya deneyleri yapılıyor ki ben gerçekten çok severim ancak bugün bir hayli kalabalıktı bu sebeple deneyimlemedim başka sefere artık.

Uzun ve yorucu bir günün sonunda kendimi ödüllendirmeyi de ihmal etmedim tabi :) Gününüz nasıl geçerse geçsin, sonu hamburgercide (burdaki de ayrı yazılmıyor buna eminim, dilbilgisinden genelde 90 alırım ehem ehem:) bitsin.



Karnımız da (işte ayrı yazılan bir de:) doyduğuna göre müzede Sizler için çektiğim fotoğraflara gözatabiliriz artık.





































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder