6 Şubat 2015 Cuma

15 TATİLDE NE YAPILIR (2)

15 günlük tatilin sonuna geliyoruz :( Tatile doyduk mu? Tabiki hayır!!! Arkadaşlar, son günleri de elimizden geldiğince değerlendirelim, ben öyle yapıyorum :) Babam karne hediyesi olarak (ayıptır söylemesi takdir almıştımda, ehem, ehem :) VİALAND için 1 yıllık giriş kartı hediye etmişti bana. Perşembe günü hava güzel olunca, hemen değerlendirelim dedik. Metrobüsle Edirnekapı, oradan da Vialand münibüsüne binip, rahatça ulaştık.

Halam, ben ve babam birlikte gittik. 11.30 da ilk olarak Minik Kaşiflerle başladık, sırası ile Fatih'in Rüyası, Uçan Salıncak, Timsah, Safari, Atlı Karınca, kısacası açık olan ne varsa 2 şer 3 er kez bindik-indik. Adalet Kulesi ve Trene de bindik tabi ki. Hangisi daha ürkünçtü derseniz, emin olamıyorum. Adalet kulesinde yere çakılırken saniyelik olarak dehşete kapılıyorsunuz, ancak trende hızlı bir şekilde raylarda fırıl fırıl dönerken dehşet 2 dk kadar sürüyor, dolayısı ile ikiside farklı bir adrenalin salgılatıyor. İndiğinizde dizler titriyor ama bir taraftan da tekrar tekrar yapmak istiyor insan. Gerçekten çok eğlendik. Vialand da çekebildiğimiz birkaç fotoyu paylaşıyorum, gidecek olanlara şimdiden iyi eğlenceler...

Bu arada lodos ve yağışlı hava sebebi ile Anıtkabir ve Kartepe ziyaretlerimizi iptal ettik :( 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder