28 Ocak 2015 Çarşamba

15 TATİL'DE NE YAPILIR?


Sevgili arkadaşlar bütün dönem boyunca bugünü hayal ettik ve nihayet 15 tatil geldi. Tatilde, bol bol gezip, hamburger yemek ve çikolata kazanına düşmekten daha güzel ne olabilir ki??? Hava gezmek için çok uygun görünmeyebilir ama yine de eve tıkılıp kalmak için bahane değil! Dışarı çıkalım ve yeni şeyler deneyimleyelim. Mesela internetten araştırıp yaşadığınız yere en yakın buz pateni pistine mutlaka gidin... Ben denedim ve çok eğlenmedim, ama hep aklımdaydı ve artık nasıl birşey olduğunu biliyorum. Mesela Taksim'deki Escapeplanet'e mutlaka*2 gidin.www.escapeplanet.com Evet, ben gittim, ailemle birlikte şimdiye kadar geçirdiğimiz en güzel saatleri geçirdik. Önce Einstein odasına girdik.
Gerçekten çok zordu, bütün çabalarıma rağmen (babamın ve halamın ufak katkıları ile) odadan çıkmayı başaramadık. Ama çok eğlendik. Çıkınca, hemen yandaki Sherlock Holmes odasına gözattık ve "neden bu odayı seçmemişiz" diye çok pişman olduk. Bizim diğer oda için, iç geçirdiğimizi gören güzel Gizem abla (Escapeplanet'te misafirleri karşılayan sorumlu) ekstra bir ücret ödemeden Sherlock Holmes odasını da deneyimlememiz için bize izin verdi. Arkadaşlar yok böyle bir eğlence. Sanki bir film sahnesinin içine düştük. Bir elimde fener, bir elimde büyüteç, o ipucu senin, bu kilitli sandık benim, koşturuyoruz. Tam çıktık derken başka bir kilitle-şifre ile karşılaşıyoruz. Başım döndü, beynimde glikoz ihtiyacı tavan yaptı :) Ama eğlencenin dibine vurduk. Şimdi yeni planlar yaptık, yarın Kartepe'ye, bir sonraki günde Vialand'a gideceğiz. Sonraki hafta ise Ankara-Anıtkabir gezi planlarım arasında. Yaşasın tatil, yaşasın gezmek, yaşasın IPAD, yaşasın sınırsız MINECRAFT oynamak!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder